ارسال محصول

نحوه ارسال محصولات به چه صورت می باشد؟

بعد از اینکه سفارش خود را در سایت ثبت کردید، منتظر تماس یکی از کارشناسان سپیان باشید تا اطلاعات تکمیلی را از شما دریافت کند و نحوه ارسال را با شما هماهنگ نماید. هر گونه سئوالی که در رابطه با سایز یا رنگ انتخابی خود دارید در این زمان می توانید بپرسید.

مدت زمان دریافت محصول چند روز است؟

مشتریان تهرانی، حداکثر پس از ۲۴ ساعت سفارش خود را تحویل می گیرند.. سفارشات شهرستان ها ۳ تا ۵ روز کاری برای ارسال زمان نیاز دارند.

پرداخت

نحوه پرداخت مبلغ سفارش چگونه است؟

پس از دریافت کالا را می توانید وجه آن را به مامور پست و یا توزیع کننده سپیان پرداخت نمایید.

آیا امکان ارسال چندین سایز برای انتخاب بهتر وجود دارد؟

بله برای مشتریان تهرانی این امکان به صورت رایگان وجود دارد.

تعویض محصول

آیا امکان تعویض محصول وجود دارد؟

البته با اینکه تا به حال هیچ یک از مشتریان سپیان، درخواست ارجاع کالا را نداشته اند (به غیر از مواددی محدود و اندک) به منظور رفاه حال مشتریان گرامی و اطمینان حاصل کردن از جلب رضایت شما مشتری عزیز، می توانید لباس های خریداری شده از فروشگاه اینترنتی سپیان را تا ۲۴ ساعت پس از تحویل بازگردانده یا تعویض نمای. به این منظور لازم است تا با رعایت نکات زیر، لباس خریداری شده را به بهترین شکل ممکن بسته بندی نموده و با پست پیشتاز به آدرس تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، باالاتر از میدان پونک، خیابان پنجم، پلاک ۳۷ واحد ۶ به کد پستی ۱۴۶۹۶۶۴۹۷۵  ارسال نمایید

به این منظور به نکات زیر توجه کامل فرمایید:

  • درخواست شما برای ارجاع یا تعویض باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا به اطلاع سپیان رسیده باشد
  • ارجاع کالا باید تا ۲۴ ساعت پس از تحویل انجام شود. به این معنی که شما ۲۴ ساعت زمان برای تحویل کالای مرجوعی به پست در اختیار دارید
  • کالای مرجوعی نباید استفاده شده باشد
  • درصورتیکه کالای ارسالی از طرف سپیان سالم بوده و مشتری صرفا به دلیل تغییر عقیده از خرید منصرف شده باشد، هزینه ارجاع به عهده مشتری می باشد
  • وجه کالای مرجوعی بین ۷ تا ۱۰ روز کاری به حساب شما واریز خواهد شد
آیا امکان بازگرداندن محصول وجود دارد؟

البته با اینکه تا به حال هیچ یک از مشتریان سپیان، درخواست ارجاع کالا را نداشته اند (به غیر از مواددی محدود و اندک) به منظور رفاه حال مشتریان گرامی و اطمینان حاصل کردن از جلب رضایت شما مشتری عزیز، می توانید لباس های خریداری شده از فروشگاه اینترنتی سپیان را تا ۲۴ ساعت پس از تحویل بازگردانده یا تعویض نمای. به این منظور لازم است تا با رعایت نکات زیر، لباس خریداری شده را به بهترین شکل ممکن بسته بندی نموده و با پست پیشتاز به آدرس تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، باالاتر از میدان پونک، خیابان پنجم، پلاک ۳۷ واحد ۶ به کد پستی ۱۴۶۹۶۶۴۹۷۵  ارسال نمایید

به این منظور به نکات زیر توجه کامل فرمایید:

  • درخواست شما برای ارجاع یا تعویض باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا به اطلاع سپیان رسیده باشد
  • ارجاع کالا باید تا ۲۴ ساعت پس از تحویل انجام شود. به این معنی که شما ۲۴ ساعت زمان برای تحویل کالای مرجوعی به پست در اختیار دارید
  • کالای مرجوعی نباید استفاده شده باشد
  • درصورتیکه کالای ارسالی از طرف سپیان سالم بوده و مشتری صرفا به دلیل تغییر عقیده از خرید منصرف شده باشد، هزینه ارجاع به عهده مشتری می باشد
  • وجه کالای مرجوعی بین ۷ تا ۱۰ روز کاری به حساب شما واریز خواهد شد
برای ثبت سفارش باید در سایت عضو شد؟

خیر نیازی به عضویت در سایت نیست. ولیکن ما توصیه می کنیم برای راحتی بیشتر در خریدهایبعدی و همچنین اطلاع از آخرین تخفیفات در سایت عضو شوید.

آیا امکان رهگیری سفارش وجود دارد؟

بله، هم در بخش رهگیری سفارش و هم به صورت تلفنی می توانید سفارش خود را پیگیری نمایید.

برای بازگرداندن محصول به کجا مراجعه کنم؟

البته با اینکه تا به حال هیچ یک از مشتریان سپیان، درخواست ارجاع کالا را نداشته اند (به غیر از مواددی محدود و اندک) به منظور رفاه حال مشتریان گرامی و اطمینان حاصل کردن از جلب رضایت شما مشتری عزیز، می توانید لباس های خریداری شده از فروشگاه اینترنتی سپیان را تا ۲۴ ساعت پس از تحویل بازگردانده یا تعویض نمای. به این منظور لازم است تا با رعایت نکات زیر، لباس خریداری شده را به بهترین شکل ممکن بسته بندی نموده و با پست پیشتاز به آدرس تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، باالاتر از میدان پونک، خیابان پنجم، پلاک ۳۷ واحد ۶ به کد پستی ۱۴۶۹۶۶۴۹۷۵  ارسال نمایید

به این منظور به نکات زیر توجه کامل فرمایید:

  • درخواست شما برای ارجاع یا تعویض باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا به اطلاع سپیان رسیده باشد
  • ارجاع کالا باید تا ۲۴ ساعت پس از تحویل انجام شود. به این معنی که شما ۲۴ ساعت زمان برای تحویل کالای مرجوعی به پست در اختیار دارید
  • کالای مرجوعی نباید استفاده شده باشد
  • درصورتیکه کالای ارسالی از طرف سپیان سالم بوده و مشتری صرفا به دلیل تغییر عقیده از خرید منصرف شده باشد، هزینه ارجاع به عهده مشتری می باشد
  • وجه کالای مرجوعی بین ۷ تا ۱۰ روز کاری به حساب شما واریز خواهد شد
در حال به‌روزرسانی...
سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.